sobota, 3 maja 2014

Weselnie ;)

No więc tak: siedzę sobie w pokoju razem z koleżanką ;) Już jesteśmy po całej robocie. Fryzurka zrobiona, jest piękna ;) Takie moje pierwsze prawdziwe zlecenie ;D No a teraz Wam pokaże:
Kokardki ;)

 





Tak, więc tak to wygląda. Myślę, że dobrze ;) Ale Wy oceńcie :* A teraz dodatkowo ja i Dominika ;* Ja w warkoczykach robionych od spodu. Iza mi wczoraj w nocy robiła :D Ja jej zrobiłam koreczki, ale o tym już w następnym poście ;)


No, takie My sobie, tam :D
A tutaj łapcie filmik, który pokaże Wam jak zrobić te kokardki ;)

8 komentarzy:

  1. Jak tylko przyjadę do Łowicza i wreszcie się spotkamy to zrobisz mi takieeeego fajneeego koka, a gdy go mi już zrobisz to będę się cieszyć jak małe dziecko i będę cię polecała każdej osobie mieszkającej w Warszawie :D Dlatego masz już ok. 1 mln potencjalnych klientów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czekam na Ciebie ;) Ooo to mi się trochę tych klientów nazbierało ;D

      Usuń
  2. Ale ładnie ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fryzurka - podziwiam Cię na prawdę, bo jak wiesz ja do włosów nie posiadam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę tylko powiedzieć - łał! Zaskoczyłaś mnie naprawdę. Takiego cuda jeszcze nie widziałam. Jak długo i jak w ogóle to zrobiłaś?
    Ps. Jeszcze ćwiczę tą fryzurę, więc się nie martw, pamiętam o niej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Czasami potrafię zaskoczyć :D Robiłam to około godziny ;) Ok to ja cały czas czekam. Na pewno, to będzie mega fryzura ;) Domi jak mi zdawała relacje po weselu to powiedziała, że fryzura trzymała się super i nikt takiej nie miał :D

      Usuń